קידום בפייסבוק

כי אם כבר רשתות חברתיות…

פרסום ברשתות החברתיות הפך בעשור האחרון לאחת משיטות השיווק הפופולריות והיעילות ביותר. פייסבוק, גם היום בשנת 2021, היא עדיין הרשת החברתית הגדולה והמובילה בעולם, עם 2.8 מיליארד משתמשים פעילים כל חודש ועם 12 הקלקות על מודעות פר משתמש. הפוטנציאל העצום של פייסבוק מהווה את הסיבה העיקרית מדוע כדאי לכם לפרסם ולקדם את העסק שלכם ברשת הזו.

כיום יש כמעט לכל חברה דף עסקי בפייסבוק, חלק בכדי להגיע לקהלי יעד רלוונטיים נוספים, וחלק בכדי ליצור מיתוג ומודעות ולשפר את תדמית העסק בקרב קהל היעד הקיים. לדף העסקי יש גם תכלית נוספת, חשובה לא פחות – זוהי עוד דרך נגישה ומהירה לקיים שירות לקוחות שייתן מענה קל ונוח לכל פניה.

אז הנה 10 טיפים לקידום בפייסבוק, שיעשו היטב את העבודה:

1. השם שלכם שווה הכל

השם של דף הפייסבוק העסקי שלכם הוא אחד הדברים החשובים ביותר שתחליטו עליו. על פי חוקי ה-SEO (הקידום) עליכם לבחור שם שיש בו גם מילות מפתח, אבל בצורה מתוחכמת ולא בוטה מדי, כך שלא תתגרו בלקוחות הפוטנציאליים שלכם או באלגוריתמים של פייסבוק שאוהבים את זה פשוט וחכם. הקדישו לבחירת השם שלכם מחשבה, בכל זאת, הוא יילך איתכם לאורך זמן.

2. פזרו בדף העסקי שלכם מילות מפתח

מילות מפתח הן אבני דרך חיוניות לקידום הדף העסקי שלכם בפייסבוק, אבל יש לשתול אותן באופן אסטרטגי ולהשתדל שלא להעמיס יתר על המידה. תוכלו לעשות את זה למשל על ידי בחירה של ביטויי מפתח ארוכים יותר, שאמנם לא יבטיחו לכם את 10 המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, אבל כן יביאו אליכם משתמשי פייסבוק שהדף שלכם תפס את עיניהם.

3. מנפו את הקישורים הנכנסים לדף העסקי שלכם

עוד דרך לקדם את הדף שלכם היא באמצעות קישורים נכנסים, וככל שהם יהיו ממקור אמין ורשמי יותר, כך ייטב. אפשר לעשות את זה למשל על ידי גיוס משפיעני רשת, שיעלו לא רק את הפופולריות והמוניטין שלכם, אלא גם את התעבורה (טראפיק) לדף. דרך נוספת לעשות את זה היא דרך האתר או הבלוג שלכם, שבהם תוכלו לשתול קישורים שמובילים לדף הפייסבוק.

4. התאימו את כתובת הדף העסקי שלכם (URL)

כאשר אתם מייצרים דף עסקי, פייסבוק מייצרת כתובת אוטומטית. שינוי כתובת זו והתאמה שלה לעסק שלכם, יקדמו מאוד את הדף העסקי. כמו כן, כתובת אתר שניתן לזכור חשובה מאוד גם לטרגוט קהל פוטנציאלי ומשתמשים אחרים שיוכלו למצוא אתכם בקלות, שלא לומר שזה כמובן נראה גם מקצועי יותר.

5. השקיעו בלשונית "האודות"

  1. לקוח פוטנציאלי חדש שנוחת אצלכם בדף העסקי, יבדוק תחילה את לשונית ה"אודות" בכדי לנסות ולמצוא מידע רלוונטי על העסק ולקבל החלטה האם להישאר או להמשיך הלאה. לכן נסו להשקיע בלשונית הזו כמה שיותר מחשבה. תמצתו את מהות העסק באופן מיטבי, פרטו את הערך המוסף שלו וכיצד הוא יכול להועיל ללקוח, ועל הדרך אל תשכחו להכניס באזור זה כמה מילות מפתח.

     

6. עדכנו את המידע על העסק שלכם

  1. לקוח פוטנציאלי חדש שנוחת אצלכם בדף העסקי, יבדוק תחילה את לשונית ה"אודות" בכדי לנסות ולמצוא מידע רלוונטי על העסק ולקבל החלטה האם להישאר או להמשיך הלאה. לכן נסו להשקיע בלשונית הזו כמה שיותר מחשבה. תמצתו את מהות העסק באופן מיטבי, פרטו את הערך המוסף שלו וכיצד הוא יכול להועיל ללקוח, ועל הדרך אל תשכחו להכניס באזור זה כמה מילות מפתח.

     

7. הוסיפו לשוניות מותאמות

  1. כאשר אתם מתחילים למלא את הדף העסקי שלכם בתוכן, אל תתעקשו להיצמד לתבנית הגנרית שפייסבוק מציעה לכם. תוכלו ליצור לשוניות שמותאמות לעסק ולארגן את הדף שלכם בהתבסס על לשוניות אלה, על מנת שללקוחות שלכם יהיה קל יותר למצוא מה שהם צריכים.

8. ייצרו ושתפו תוכן איכותי בזמן הנכון

תוכן הוא הדבר החשוב ביותר לקידום העסק שלכם וליצירת לידים. אבל זה צריך להיות תוכן כזה שיוכל לייצר עבורכם מעורבות (engagement) ולעודד את מי שעוקב אחריכם לעשות לכם לייק, לשתף ולהגיב. לכן ייצרו לעצמכם אסטרטגיית פרסום והבינו מהו הזמן המתאים ביותר לפרסם את עצמכם. זכרו שפייסבוק מתמקדת במילים הראשונות בפרסום, כך שרצוי שהן תהיינה מילות מפתח.

9. גרמו לעוקבים שלכם לפעול

תוכן, איכותי ככל שיהיה, לא יביא לכם לקוחות, אם לא תגרמו להם לפעול. לכן כללו בפרסומים שלכם מילות פעולה, כמו "הרשמה", "הורדה" או הזמנה". ככל שהעוקבים שלכם יפעלו בתוך הדף העסקי, כך גם הדירוג שלכם בפייסבוק יעלה ויביא יותר טראפיק בדף.

10. שמרו על קשר עם הקהל שלכם באמצעות בוטים של מסנג'ר

על אף שפייסבוק מאוד אינטראקטיבית, תוכלו לשפר את הקשר עם קהל העוקבים שלכם ברמה אישית יותר באמצעות בוטים של מסנג'ר, שיאפשרו לכם לשוחח עם הלקוחות ישירות ובזמן אמת. כך, מלבד העובדה שתספקו להם מידע על העסק והמוצרים, תוכלו גם להעניק שירות לקוחות מצוין שישפר את חווית הלקוח, וככל שחוויה זו תיזכר כחיובית, כך גם עולה הסיכוי שיחפשו אתכם ברשת ושהדירוג שלכם יטפס מעלה.

 

אנחנו ב-digiboost מומחים ביצירת תוכן ובקידום עסקים בפייסבוק ובכלל. נשמח לתרום לכם מהידע ומהניסיון שלנו ולעזור לכם לקדם את העסק שלכם בפייסבוק כך שיביא אליכם כמה שיותר עוקבים ולקוחות חדשים.

מעוניינים להתחיל לקדם את העסק שלכם?

תנו למקצוענים לעבוד

יש לכם שאלה?

השאירו פרטים ונחזור במהירות

שלחו לנו וואטסאפ